Nákup a sklady

WorkPLAN poskytuje všechny potřebné funkce pro řízení celého nákupního procesu. To zahrnuje nákupní požadavky, poptávkové řízení, objednávky, řízení skladových zásob, příjem od dodavatele, kontrolní funkce a fakturace od dodavatele. 

Systém automaticky vytváří požadavky na nákup. Reporty skladových zásob, které jsou v reálném čase okamžitě po ruce. Import materiálového kusovníku probíhá přímo z CAD systémů, což šetří čas a hlavně eliminuje chyby

Stručná charakteristika

  • Integrovaný nákupní systém
  • Správa poptávkového řízení před vydáním nákupní objednávky
  • Udržování minimálních skladových zásob
  • Automatizace dodávek od dodavatelů
  • Rezervace skladového komponentu
  • Sledovatelnost skladového hospodářství a skladových komponentů

Vytvořte si vlastní poptávkové řízení pro objednávání zboží nebo materiálů. Po výběru nejvýhodnější nabídky se dá požadavek jednoduše přenést na nákupní objednávku, která zůstane s žádostí o cenovou nabídku spojená. 

Automatizujte import rozpisek materiálů z CAD systémů, jako je Catia, Pro/E, VISI, přímo do systému WORKPLAN. Případně můžete použít definované šablony nebo vytvořit materiálový rozpis ručně.